duminică, 12 februarie 2012

Pasiunea continua...


Citind cele scrise de o mare maestra in ale sapunaritului, Alexandra, am aflat ca ma pot spala cu sapunul handamde chiar si mai repede de 4-5 saptamani, acestea fiind necesare pentru uscarea si intarirea lui. 


Asa ca, nemaifiindu-mi teama de soda caustica, aceasta disparand in intregime dupa 48 de ore din sapun, am incercat cu emotie prima bucata... Divin! Face si spuma, e cremos, spala, dar si ingrijeste... o senzatie deosebita, oricum, fata de sapunurile de fabrica. Acesta a fost cel cu scortisoara. A urmat cel cu catina si ulei de in, o alta senzatie, mai fin parca decat primul. In fine, cel cu lavanda si ulei de in. Delicios si ca miros, si ca textura. 


Am observat ca uleiul de in confera o textura cremoasa sapunului, asa ca l-am folosit in doua randuri. Prima data am pus mai putin, a doua oara am riscat cu mai mult si nu imi pare rau. Oricum, cred ca mai mult de 10% din cantitatea de ulei folosita ar face ca sapunul sa fie prea moale. Asa ca... atentie, nu tot ce e bun si mult...


 Sapunul cu ulei de masline, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de in, ulei de floarea soarelui si uleiuri esentiae de lavanda si de ylang-ylang. Deasupra am presarat levantica uscata. Miroase ca in Provence:)

Maine vreau sa mai "torn" unul cu ciocolata. Stiu, m-a luat valul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu